استفاده کردن و م با بهترين تيم توليد محتوا به منظور توليد محتواي مناسب براي سايت به خصوص براي سايت هايي که به هدف فروش و جذب مشتري آغاز به کار مي کنند، تاثير و اهميت زيادي دارد.


بيشتر سايت هاي خوب و پربازديد محتواي جذابي دارند که کاربران را به خود جذب کرده و باعث بازديد آنها از سايت مي شود. در اين مقاله قصد داريم به بررسي ويژگي هاي توليد محتوا و مزاياي يک محتواي توليد شده با کيفيت براي سايت بپردازيم و همچنين در مورد انواع توليد محتوا توضيحاتي را ارائه دهيم، بنابراين اگر قصد سفارش کار به يک تيم توليد محتوا را داريد، توصيه مي‌کنيم براي پيدا کردن بهترين تيم توليد محتوا تا آخر همراه ما باشيد.


1.        توليد محتوا چيست؟


2.       مزاياي توليد محتوا چيست؟


3.      توليد محتوا چند نوع دارد؟


 


توليد محتوا چيست؟


هنگام صحبت از توليد محتوا اولين سوالي که به ذهن شنوندگان مي رسد اين است که توليد محتوا چيست. براي پاسخ به اين سوال ابتدا بايد با خود محتواها آشنا شد و چگونگي هر محتوا و ويژگي هاي آن را به طور کامل شناخت.


محتوا


به طور کل هر مطلب يا تصوير و فيلمي که در سايت يا صفحات اجتماعي قرار مي گيرد محتوا ناميده مي شود. به بيان ديگر محتوا موضوع و قالبي است که از طريق آن اطلاعات لازم به ديگر افراد داده مي شود. محتوا مي تواند اطلاعات، تجربه و حتي داستان هايي باشد که در زمينه ها و موضوعات مختلف تهيه شده و در بستر هاي متفاوت در اختيار ديگران قرار مي‌گيرد.


توليد محتوا


با توجه به تعريف محتوا، توليد محتوا را مي توان فعاليتي دانست که از طريق آن اطلاعات جمع آوري شده در مورد يک موضوع خاص در اختيار ديگران قرار ميگيرد. فرايند جمع آوري و چگونگي در اختيار قرار گيري محتوا براي ديگران فعاليتي است که توليد محتوا نام مي‌گيرد. به خصوص در بستر اينترنت همواره تمام افراد در حال توليد محتوا هستند که ممکن است، اين محتوا يک محتواي جديد يا محتوايي برداشته شده از سايت ها يا منابع ديگر باشد. توليد محتوا نقش مهمي در بازديد و مراجعه کاربران به سايت دارد، بنابراين براي انجام موفق آن نياز به بهترين تيم توليد محتوا است.


 


مزاياي توليد محتوا چيست؟


به طور کل از اصلي ترين عامل براي جذب مخاطبين و کاربران به يک بستر خاص محتواي آن است. چه اين بستر يک سايت باشد و چه يک صفحه اجتماعي، براي جذب مخاطبين بيشتر به آن نياز به توليد محتواي مناسب و با کيفيت است. محتواي مناسب مزايا و دلايل ديگري نيز دارد.


اعتماد سازي


به خصوص براي سايت هايي که به منظور فروش اينترنتي راه اندازي مي‌شوند يا قصد معرفي محصول مختلف را به مشتري دارند، توليد محتوا مي‌تواند نقش زيادي را در اعتمادسازي ايفا کند. محتواي خوب و تخصصي به خصوص در يک زمينه خاص مي تواند باعث جذب بيشتر مخاطب شده و در صورتي که اين محتوا با صداقت کامل و مطالب مفيد تهيه شده باشد، اعتماد کاربران را جذب کرده و بازديد از سايت را افزايش دهد.


بازاريابي سريع و ارزان


محتواي خوب مي‌تواند يک تبليغ و بازاريابي مناسب باشد. در عين حال با توجه به اين که اين بستر تنها به وسيله يک کامپيوتر و اطلاعات فرد انجام ميشود هزينه آن نسبت به استخدام بازارياب حضوري کمتر بوده و سرعت انتقال اطلاعات بيشتر و با کيفيت تر خواهد بود. هر چقدر محتواي توليد شده از کيفيت بالاتري برخوردار باشد، بازاريابي انجام شده توسط آن موثر تر خواهد بود.


کمک به رتبه در گوگل


رتبه سايت در گوگل که با نام سئو سايت نيز شناخته مي شود، نقش بسيار مهمي در افزايش بازديدکنندگان و جلب توجه کاربران به سايت دارد. محتواي خوب به ويژه محتوايي که به طور خاص و بدون تقليد از ساير محتوا ها توليد مي شود، نقش مهمي در بهبود وضعيت يک سايت در ليست گوگل دارد. هنگامي که کاربر در موتور جستجوي گوگل يک مطلب خاص را جستجو مي کند، اولين سايت ها که مطالب مرتبط با مطلب سرچ شده داشته باشند و کلمات کليدي مرتبط با مطلب را بيشتر در محتواي خود به کار برده باشند، در ابتداي ليست براي کاربر نمايش داده مي شوند که باعث بازديد بيشتر کاربران مي شود.


انواع مختلف


از ديگر مزاياي توليد محتوا اين است که مي‌توان آن را در انواع و شکل هاي مختلف براي بستر هاي متفاوت تهيه کرد. به عنوان مثال براي برخي شبکه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام محتوا بايد به صورت عکس يا فيلم تهيه شود که توليد محتوا به اين صورت نيز انجام مي گيرد. در صورتي که توليد محتوا توسط بهترين تيم توليد محتوا انجام شود، مي‌توان از کيفيت محتوا اطمينان کامل حاصل کرد.


 


توليد محتوا چند نوع دارد؟


توليد محتوا انواع مختلفي دارد که متناسب با هر بستر نوع خاص آن انتخاب مي شود، به عنوان مثال محتوايي که براي سايت انتخاب مي‌شود با محتوايي که براي صفحات اجتماعي مانند اينستاگرام توليد مي شود، کاملاً متفاوت است.


محتواي تصويري


اولين نوع محتوا محتواي تصويري هست که مي تواند هم به صورت عکس و هم به صورت فيلم توليد شود. بسته به اينکه محتوا چه موضوعي را در بر داشته باشد، مي توان حالت هاي مختلفي براي توليد تصويري آن به کار برد. به عنوان مثال محتواي آموزشي را مي توان به صورت فيلم و محتواهاي آماري را مي‌توان به صورت تصوير و اينفوگرافيک آماده کرد.


محتواي متني


پرکاربرد ترين و قديمي ترين شکل توليد محتوا، محتواي متني است. کاربرد محتواي متني تنها محدود به اينترنت نيست و حتي رومه ها و کتاب ها نيز اينگونه محتوا را دارا هستند. به دليل ويژگي هاي خاص محتواي متني که مي تواند شامل متن هاي خبري يا آموزشي باشند، اين محتواها در هر سايت يا شبکه اجتماعي کاربردي هستند.


محتواي صوتي


از ديگر انواع محتوا محتواي صوتي مي باشد که بيشتر در زمينه آموزشي و خبري کاربرد دارد. محتواهاي صوتي بدون تصوير و تنها از طريق خواندن يک متن توليد مي شوند. از انواع محتواي صوتي مي توان پادکست ها را نام برد.


و احساس اينکه محتوا به طور خاص و مجزا از يک نوع باشد، يا ترکيبي از چند محتواي خاص باشد، مي‌توان محتواها را در انواع مختلف ديگري نيز دسته بندي کرد.


 


 منيع: content-marketing.top


 


 


 



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Adam قعله Mahmut تغيير Melody Karla گروه مهندسي ورنا - نرده شيشه اي Scott Kayla Raquel